half way.

Hej på er!
Kul att typ hälften av alla läsare troget kollar in här några gånger varje dag, roligt att se!
Tar det som att ni har saknat mig, eller att ni är så jäkla nyfikna på mitt underbara liv så ni inte kan hålla er borta!
Och jag kan till er glädje berätta att jag snart är tillbaka, det riktigt kliar i fingrarna må ni tro! :)
Men, ett litet tag till måste jag dröja på min comeback.. Det måste lösas flera saker i mitt liv!
Jag ska komma tillbaka som en helt ny människa.
Att äntligen kunna ge allt och lite till för det man älskar, mest i hela världen, gör mig sprallig och varm i hela kroppen!
Livet, nu kör vi - 2012, here I come!!

Kommentarer
Linnea

Heja Henny!! :D

2011-12-16 @ 22:18:42
Sofie Brorsson

woop woop!

2011-12-18 @ 00:18:33
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se/
Sandra

hejja hejja! God Jul på dig!

2011-12-23 @ 16:53:59
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON