Linköping

Hej på er!
Idag har det varit full rulle.. Började dagen med att sko häst, sedan vidare till tippen och sedan till lilla Chicca i Landsbro. Sen hem och äta och packa det sista för att sedan bege oss till Linköping, där jag befinner mig just nu :)
Inatt kommer taxin och hämtar mig och Simon runt halv tre, för att ta oss till flygplatsen i Norrköping några mil härifrån :D
Ska verkligen bli sååå himla härligt med lite sol och värme! Det var ju ett tag sedan man fick uppleva det ;) haha. Så jag ska verkligen njuta till max!
Om vi inte hörs något mer innan vi åker, så kan jag tyvärr inte lova att vi hörs något under tiden där nere heller... Men om inget annat så hör jag av mig när jag är hemma igen, vilket är lördag kväll nästa helg ;)
Gott nytt år på er! :D

Kommentarer
Emelie

joo, men jag vet inte :) har ridit på ridskolan så länge så jag vill prova något nytt! Men har jag jättefina sköthästar nu, så det är om jag rider till sommarn på ridskolan ;)

2011-12-30 @ 19:07:23
URL: http://lineemelie.blogg.se/
Linnea

Gott nytt år och sola lite åt mig också ;D

2011-12-30 @ 20:59:03
josephine -

Hoppas du har det underbart! Och hoppas vi ses snart!

2012-01-07 @ 14:21:06
URL: http://josephinetjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON