Bästa Lupol!

Vilken häst jag har! Världens finaste Lupol! =)
Gick så himla bra på träningen ikväll, allt stämde i stort sett hela tiden, bara jag gör som jag ska!!

Ska man vara nöjd när sin tränare smyger fram mitt i passet och ber mig fixa så han kan få hoppa honom lite under tiden jag är i Holland? Bara för att han ser så fin ut och rolig att rida! Helst tävla lite med!

Jag svävar på moln i alla fall, fina hästen!! :D





Eron skötte sig också kanon! Travade på som aldrig förr i skogen, man kan ju nästan tro han är travare ;) haha. Nejdå, han är så fin så! Skötte sig kanon i bostadsområdet också, lilla stjärnan!

Nu blir det läggdags, morgondagen kommer bli lång!

Kommentarer
Shuni

Det såg jättebra ut för er igår! Ni är fina :))

2012-04-13 @ 10:29:19
URL: http://shuni.blogg.se/
Marie

Riktigt snygg design och fina hästar i headern!

2012-04-14 @ 12:34:10
URL: http://mnightlighta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON