Första tidsinställda!

Hej på er!
Har fixat ihop ett och annat tidsinställda till er som kommer komma upp här under min tid i Holland! Kul va? ;)
Idag är det första dagen sedan jag kom ner som det går flyg hem.. Så om detta inlägg kommer upp nu under kvällen, så bör det innebära att jag trivs bra i Holland och ännu inte åkt hem! haha.
Aja, denna dag är det endast 17 dagar kvar tills jag åker hem, och jag spenderar helgen tillsammans med hemmagroomen Nettan eftersom Erika och Joris är ute på tävlingar hela helgen!

Kommentarer
Ewa Gislander

Hälsa till Nettan från mig, var ju där i 3 veckor för ett par veckor sedan när Erika var i Arezzo.

2012-04-20 @ 22:12:40
Henny :)

Svar Ewa: Det ska jag göra!

2012-04-23 @ 15:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON