Fredag och helg...

... men vi jobbar som aldrig förr! ;)


Hej på er!
Hur har ni haft det i veckan?
Min har varit sådär... Knät har inte blivit mycket bättre (förrän idag) och det har jag varit väldigt arg och besviken över.. Jag har också varit väldigt trött och saknat allt där hemma lite för mycket!

Men idag känns allting bättre! Efter lunchen idag var det som om allting bara vände! Eller i rättare sagt, under dagens första ridpass på morgonen.. Alla hästar har gått så himla bra idag!! :D så det känns bra! Har fått fina ord av alla här också och att jag gör ett bra jobb, vilket verkligen är jättekul att höra!



Nu ikväll ska vi iväg och handla nån orange t-shirt, för på måndag är det Queens day här, och då ska man visst gå ut och bära nåt oranget! Kan ju bli trevligt! haha ;)


Nehe, nu ska jag göra nåt vettigt! (typ som att fixa mig i ordning för att åka iväg!)
Men vi hörs någon annan dag igen!


PS. Idag har jag ridit årets första ridpass med endast t-shirt!! och till helgen sägs det att det ska bli 26 grader varmt här :D haha! Man har ju haft det sämre, så att säga!


Kommentarer
Linnea

Åh skicka hit lite av den värmen hit :D (även om vi är nöjda med sisådär 15 nu;))

2012-04-28 @ 09:54:37
Emelie

Åh, vad härligt!! Vad kul för dig, hoppas knäet blir bättre!! :)

2012-04-28 @ 10:40:36
URL: http://lineemelie.blogg.se/
Johanna Brogård

Skit med knäet bara för att du är där! Men hoppas det blir bättre! :) Jävlar vad gatt med värme!

2012-04-28 @ 17:24:11
URL: http://johannabrogard.devote.se
Josefina

Inte alls avundsjuk på värmen ;)

det är 16 meter mellan första sockerbiten och oxern och sen 19 till andra =)

Jätte bra övning !

2012-04-29 @ 22:01:14
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON