God morgon!

God morgon på er!
Kom in från stallet för en stund sen, lät de äta sitt hö inne idag... vi har världens skitväder här! Så för att hästarna inte ska behöva äta mat i leran, och dessutom kunna spara lite på hagarna (eftersom vi inte har så jättemånga i dagsläget) så valde jag att ge maten inne istället =)



Idag har jag en hel del på "att göra"-listan...
Ska ringa på en jobbannons, boka klipptid, sätta lite isolatorer i den nya hagen helst om regnet avtar lite, åka och köpa mjukisbyxor.... Ja, det var bara en del av det jag ska göra!


Vad ska ni göra idag, första dagen efter påskledigheten? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON