Gårdagens ridning

God morgon på er!!
Var som sagt iväg hela eftermiddagen och kvällen igår och red lite olika hästar! Hela 4 stycken blev det! 
 
På första stället provade jag en ny häst som var väldigt trevlig. Den ska troligtvis flytta hit om ett tag, så det blir spännande att se vad det kan bli av den!
 
Sen vidare till nästa ställe där 3 hästar väntade. Gick riktigt bra med allihop och jag skötte mig ytterligare än en gång! Alltid lika kul att styra hemåt sen på kvällen med en bra känsla i kroppen, det behövs verkligen ibland!
 
 
En gammal bild på Chippens debut i 120 på en träningshoppning.
 
 
Idag börjar dagen med jobb. Sedan är det lite blandade aktiviteter på eftermiddagen, men förhoppningsvis ska jag hinna med att longera de små och även försöka hinna med att rida en sväng på hästen som kom hit i onsdags!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON