Nyårsafton

Hej på er!

Sista dagen på året idag, känns fruktansvärt skönt!! Äntligen står 2013 och väntar bakom dörren, jag har längtat efter dig kan jag lova!
Vill helst att denna dagen ska gå så fort den bara kan typ. haha
 
 
Kommer tillbringa förmiddagen i eftermiddag. Sen funderar jag på att ladda upp ordentligt med att först basta, sedan ta ett bad och lite ansiktsmask och därefter en massa massa olika hudkrämer och sånt. Verkligen ta hand om kroppen så man är som en ny människa tills nästa år typ ;)
 
 
 
Måste även berätta att jag var iväg med Lupol i ridhuset igår och hoppade några språng för första gången sedan ungefär 1,5 månad. Och det gick så himla bra! Fick till några riktigt fina språng och var lydig mestadels hela tiden! Känns som ett bra utgångsläge att träna vidare ifrån. Härligt med sån känsla!
 
 
 
Nu är det dags att sätta fart, ska ut och mocka färdigt då jag inte hann bli klar innan frukosten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON