Bra helg!

Åh, detta har varit en så himla bra helg. Full med (nästan) bara roliga grejer och jag har hunnit med att träffa en himla massa!
 
 
Började i fredags med mys i Vetlanda med Anna. Vi gick mest och strosade på stan, fikade också! 
Senare på kvällen blev det middag och bio med Linnea. Såå mysigt och jättebra film! :D
 
 
 
Igår var det dressyrträning med Lupol vilket gick sjukt bra! Jag har dock ganska mycket träningsvärk i magen idag då jag inte riktigt har ridit ett sånt pass sedan i juni månad. haha, så det känns att man har magmuskler idag i alla fall, de skriker så fort man skrattar eller ska sätta sig upp! Sköööönt...
 
Sen stressa iväg för att hinna kolla på hockey, sjukt spännande match som HA till slut vann med 6-1. Riktigt körde över Blekingeborna i sista perioden, så det ska va!
 
Därefter var det hem och byta om, käka lite och så för att sedan dra iväg till Stephanie och förfest innan vi drog till Kulturhuset. Sjukt rolig kväll och härligt att träffa så mycket nygamla vänner!
 
 
Idag började man dagen i kyrkan. Gudstjänst med tacksägelse för min mormor som gick bort i förra veckan. 
Jättefin gudstjänst med luciatåg och massa sång... Dock brast det totalt för mig när de berättade om de som avlidit och de pratade lite om mormor.. Usch, jag vill inte ens tänka på hur det kommer gå för min del på begravningen... Skulle jag gissa så lär jag trilla ihop på golvet och vara helt förstörd...
Men, det kan jag inte tänka på nu. Är ju några dagar kvar som sagt!
 
 
Nu i eftermiddag kom man åtminstone på lite andra tankar när det var julshow nere på ridklubben. Och jag har sett årets finaste luciatåg för i år helt klart!
 
 
De var superduktiga!
 
 
 
Jaha, då vet ni hur min helg såg ut.
Avslutades på bästa sätt med mys i stallet och en ridtur med Lirco!

Kommentarer
Rebecca

Gillar din blogg! Kolla in på min och kommentera gärna vad du tycker så blir jag jätteglad! <3

2012-12-17 @ 10:05:10
URL: http://beccass.blogg.se
Emelie

Gött att du tyckte vi var bra haha! :D

2012-12-17 @ 16:14:07
URL: http://lindblad.blogg.se
Linnea

haha snygg man är då ;)Tack för i fredags fina vän!:)

Svar: Tack själv! <3
Henny Vinlöf

2012-12-18 @ 22:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON