Cappellini

Såg att det var några som uppmärksammat att jag inte presenterade Cappellini i min presentation om de hästar jag har här hemma att rida på just nu!
 
 
Men det beror på att han inte är min häst, det är Emelie (min syster) och jag räknar honom lite som andra hästar som jag rider/tränar/tävlar åt andra ibland...
 
Men å andra sidan syns han här lite oftare i och med att jag rider honom lite oftare... 
 
Aja, för er som inte vet så rider jag även min systers häst lite då och då, tränar och tävlar honom även i hoppning =)
 
 
Och såhär snygg är han! ;)

Kommentarer
Sofie

Kan du inte berätta lite om bettet han har? Är väldigt nyfiken på vad det är, hur det verkar och vad skillnaden blir mot ett vanligt bett :)

2012-12-15 @ 20:41:35
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON