Ett ganska bra år ändå?

Jag har haft många negativa tankar om detta året med hästarna...
 
I och med att året mest har bestått av skador, inte några särskilda resultat på tävlingar, mest oflyt och hela tiden bakslag efter bakslag...
 
 
Men sen slog det mig, att för mig som ryttare har det varit ett ganska så bra år ändå!
Tänk, jag började året med att i våras åka till Holland och Erika Lickhammer för att jobba några veckor. De var de mest lärorika veckorna i mitt liv, och jag utvecklades verkligen som ryttare!
Därefter har jag sammanlagt haft 16 hästar i träning här hemma i Sverige under sommaren och hösten. Det om något är verkligen lärorikt och utvecklande för oss ryttare.
 
 
Så ja, jag måste nog säga att för min del som ryttare, så har nog detta varit det bästa året för mig hittils.
 
Ska försöka tänka på det nästa år och framåt i tiden. Att år 2012, då utvecklades jag som mest. Lärde mig så otroligt mycket. Att kunna lösa olika problem, rida olika hästar, tro på mig själv och våga ge fullt ut!
 
Det, ska jag ta med mig till nästa år.
 
 
Får bli en bild på sagohästen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON