Fredag

Hej på er!
 
Fredag idag, och livet rullar vidare...
För er som inte vet så gick min mormor bort i onsdags kväll.. Så det har varit lite tugnt de senaste dagarna...
Hela kvällen i onsdags samlades vi, vår familj samt min morbror och mina kusiner, hemma hos mormor och träffades lite och så.. Sedan igår var det full rulle med begravningsbyrå och lite sånt...
Därefter var det bara att bita samman och åka och jobba..Tur man har söta barn som livar upp stämningen lite!
Sen hem och åka till bror och kolla på film, allt för att försöka få tankarna på annat håll...
 
 
Men idag är det en ny dag och vi får försöka blicka framåt!
En vän till familjen kom på besök här på förmiddagen, tusen tack för det!
Nu bakar vi lussekatter och sedan är det dags för lunch!
Sen i eftermiddag ska jag och Emelie åka till Jönköping och handla lite julklappar, mysigt! =)
 
 
Hästarna har fått några dagars oplanerad vila nu.. Men det är så det får bli helt enkelt.. I helgen blir det däremot lite rolig ridning i snön på åkern, det är bra terapi det =)

Kommentarer
Retard riders- Martina

Kram henny <33

2012-12-07 @ 20:59:17
URL: http://retardriders.blogg.se
Sara Hermansson

Passa på att köra länk byte med mig bara idag!
Läs mer på bloggen!

Kram Sara :)

2012-12-08 @ 00:41:16
URL: http://sarahermansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON