Gårdagens ridpass

Mamma och pappa kom med Lupol till ridhuset efter att jag hade jobbat klart, så kunde rida honom i 45 minuter innen lektionerna började igen.
 
Och äntligen fick man rida lite ordentligt igen! Detta var nog mitt första ordentliga ridpass med Lupol sen han blev skadad... Innan har han inte riktigt varit helt igång, och sedan kom snön och då blir det inte heller riktigt 100% ridning...
Men igår gick det så sjukt bra! Han var superfin och det var så himla roligt!!
 
Sen är det mycket muskler som saknas fortfarande... Han orkar inte riktigt samla sig ännu, men vi är helt klart på rätt väg!
 
 
På lördag är det dags för dressyrträning, och jag är så taggad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON