Lördag

Ursäkta att uppdateringen var lite dålig idag.. Har haft fullt upp hela dagen så har inte riktigt funnits tid till att kolla in här med...
 
Började i alla fall dagen med lite hagbyten och så med hästarna. Överlyckliga unghästar kan man säga som har sprungit och busat i ca 30 min! haha, sötpluttar! Man blir så glad av att se hur lyckliga de själva är ;)
 
Därefter stod det mockning och ridning på schemat. Alicia har varit här idag och hjälpt mig så det gick lite snabbare!
Vi red Lupol och Cappellini på åkern. Tog det ganska lugnt i och med att det var första gången de reds lite mera ordentligt i snön nu, men de skötte sig super och några galopprundor blev det också! haha. Finns det något roligare än att galoppera på en åker i massa snö? tror nog inte det!
 
Sen lunch och därefter ut med Chicca, och hon var sååå duktig. Idag har vi galopperat och ridit alldeles själva, lilla bebisen!
Tänk att det är ett år sedan hon såg ut såhär, och nu rider jag på henne för fullt!
 
 
Där Alicia har du även beviset på att hon var ful som en åsna för ett år sedan haha!
 
 
Nu blir det lite glögg och sedan mys framför Så mycket bättre klockan åtta. Perfekt denna lördagkväll!
Ha det fint =)

Kommentarer
Alicia

Hahah, hon blir bara finare och finare.. ;)

Svar: Det blir hon faktiskt ;) där är det synd att kalla henne vacker i alla fall!
Henny Vinlöf

2012-12-08 @ 20:10:48
Elin

Haha, måste säga att när jag såg henne första gången blev jag lite snopen, men hästar i den åldern är ju väldigt fula haha! Hon är så fin nu! :)

Svar: Haha, ja men visst är dom.. Om man ser en fin 1,5åring så undrar man ju istället hur ful den blir när den är äldre ;) haha
Henny Vinlöf

2012-12-09 @ 13:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON