Mormor

Jag kommer aldrig glömma är alla fina stunder vi har haft tillsammans. 
Något jag alltid kommer bära med mig är;
 
 
"Henny, du är en klok och intelligent flicka.
Våga tro på dig själv och fortsätt i dina spår du börjat gå i.
De kommer leda dig till en lycklig framtid, du kommer en dag bli väldigt framgångsrik.
Jag önskar och längtar till den dagen du ger mig barnbarn, för du kommer få så fina barn.
Jag är helt säker på att du kommer bli något, något som kan förändra saker i denna värld.
För du vill förändra och hjälpa andra, och när du vill något så blir det oftast så.
Det är fantastiska egenskaper, och du har fått lyckan att leva med dem.
Ta vara på dom och du kommer få ett så himla bra liv!"
 
 
Fina underbara mormor, du var den bästa. Jag saknar dig så det gör så himla ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON