Paket från Charlies

Sitter och väntar på ett paket från Charlies som jag mer än gärna vill ska komma nu!! :D
 
 
Detta är vad jag väntar på
 
HANDSKE FODRAD I GETNAPPA JACSON
varma ridhandskar i skinn!
HUVA ENFÄRGAD EQUILINE
 
Svart luva från equiline!
 
 
 
Schabrak från Charlies med blå och silvrig kant.
 
 
LÄDERBALSAM 500 ML EFFAX
 
Nytt läderbalsam (kanske inte det roligaste i paketet som jag väntar på haha, men dock väldigt behövligt!)
 
 
 
Sen även en julklapp/födelsedagspresent till Alicia som är här och hjälper till!
 
Något säger mig att hon inte har en aning om vad det kan vara, och att hon både kommer bli väldigt glad och förvånad när hon får det! ;)  moha, sug på den karamellen Alicia!

Kommentarer
Emelie

hahaha! ridstövlar? ;) skämt o sido

2012-12-29 @ 23:27:58
URL: http://lindblad.blogg.se
Alicia

Haha, nu är jag verkligen nyfiken!

2012-12-30 @ 13:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON