Tillbaka

Sådär, då ska jag väl försöka ta tag i bloggandet igen!
Har haft några väldigt lugna dagar med släkten! Har även fått sällskap av en dunderförkylning som inte verkar vilja lämna mig... Men försöker trotsa den så gott jag kan, och göra det jag har planerat ändå!
 
Just nu sitter jag på jobbet (tidsinställt). Jobbar både idag och imorgon...
 
 
Dagarna som har gått har varit lite olika...
 
Julafton var perfekt, och den bästa julklappen var nog en liten klippmaskin för huvud och sådant... Tänkte inviga den imorgon eller till helgen, Lupol börjar bli lurvig igen ;)
 
Juldagen bestod av mat med släkten, sedan utgång! Hemvändarkväll med fina vänner kan inte sluta med något annat än en sjukt lyckad kväll! Jag hade sjukt kul, och tanken av att få träffa dom ikväll igen gör mig glad ända in till själen!
 
 
Såhär såg jag ut på hemvändarkvällen på juldagen!
 
 
Igår, annandagen, så stod det mera mat på schemat och denna gång med kusinerna på mammas sida. (Juldagen firar vi alltid tillsammans med pappas syskon och mina kusiner på den sidan...)
Därefter åkte jag, min bror, Simon och min "lilla" kusin Liam på hockey. En match mellan HV - Brynär som HV till slut vann i förlängningen!
Sjukt bra match i övrigt, lite roligare att kolla på än div. 3 kanske! haha ;)
 
 
De bästa platserna hade vi även. Rad 5 precis vid mittlinjen! Tack snälla bror för att du fixade det åt oss!
 
 
 
Jaha, då undrar ni säkert hur det går med hästarna också.
Jodå, det fungerar bra. Det blir som alltid lite halvvila från ridningen under juldagarna. Men har hunnit med att rida på julafton i alla fall och idag är det dags igen. Lirco ska ridas kanske 2-3 gånger till, fram till helgen, sen går han på vila med.
Lupol ska nu igång för fullt igen för att komma igång lagom tills tävlingarna börjar igen!
 
 
En bild på mig och Lupol efter den årliga barbackaturen på julaftons morgon. Hur mysigt är det inte att galoppera i full fart i snön? Ååh, det borde man göra oftare...
 
 
Nehe, nu är det nog dags att sluta detta inlägg haha.
Men hoppas ni i alla fall har haft en sjukt bra jul!
Ska försöka fixa ihop ett inlägg med lite bilder på julklapparna med...
Puss på er!
 

Kommentarer
Emelie

Blev jätte avis när jag såg det på facebook och instagram! Att du hade galopperat i snön på julaftons morgon några meter från huset typ, haha! Nej men, åååhhh!! HAHAAH

2012-12-27 @ 13:59:19
URL: http://lindblad.blogg.se
Elin

Sjukt bra inlägg vännen! Hoppas vi kan ses snart! Kanske efter nyår? :)
kram!

Svar: Ja, det ska vi nog kunna ordna! ;) vi får höras!
Henny Vinlöf

2012-12-27 @ 18:18:40
Linnea

Låter som hur bra dagar som helst!! :)

2012-12-27 @ 18:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON