8 februari 2012

Hallo på er =)

Nu kom jag nyss hem från jobbet.. Har varit en seg dag idag! Vaknade helt slut idag på morgonen, orkade knappt ta ut hästarna på morgonen.. Sen på jobbet har jag mest gått och segat hela dagen.. Ganska jobbigt faktiskt!
Hallo kroppen, vakna nu!!

Aja, får hoppas den kommer igång snart för nu ska jag strax åka till Landsbro och hälsa på lilla pluttan!


Sen ikväll ska jag till ridhuset med Lupol och rida! Ska bli så himla roligt :D har inte ridit på "riktigt" (läs, inte i skogen eller på åkern) sen förra torsdagen, så det ska bli härligt att få trimma lite!! Tänkte fokusera på exakt de sakerna Maria pratade om igår, vilket jag brukar försöka tänka på ;)

Med tanke på clinicen, så ska jag skriva ihop en liten utvärdering som kommer upp här om en stund! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON