Flygtur!

Idag har jag fått en flygtur som heter duga!! Lilla Eron var laddad som en kanonkula, och jag hann inte mer än upp innan jag låg på backen igen.. Hoppade upp, satte mig tillrätta, la om skänklarna för att skritta igång och då sa det pang. Först stegrade han sig rätt upp, och därefter kommer det riktiga rodeosparkar och jag hade inte en chans!
Hoppade upp sen igen och då gick det bättre, men han var fortfarande väldigt laddad!
Så nu känner man sig typ helt mörbultad... Landade på ena skinkan och just nu kan jag inte ens sitta på den, känns ju bra ;) men men, sånt är livet! inget att deppa över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON