GHS shoppinglista

Göteborg horse show närmar sig, och jag laddar för fullt :D
Har inte tänkt att köpa sådär värst mycket, men lite grann ska jag hålla ett extra öga på! ;)

Nåt jag har tänkt kolla lite extra på är schabrak! :D haha, vad annars!
Är så himla sugen på att hitta några snygga till tävling! Nåt vitt, svart och lite silvrigt som passar min nya hjälm! Kommer nog bli snyggt :)

(Ett sånt här har jag tänkt, fast det beige = vitt, rött = svart och guld = silvrigt!)

Sedan har jag tänkt kolla efter något snyggt skärp till ridbyxorna... Har inte sett ut nåt jag vill ha direkt, men tänkte jag skulle kolla på det i alla fall! :)

Det sista jag ska kolla lite extra på är något snyggt och diskret pannband till Lupol.. Tycker inte det är så värst snyggt med en glittrande swarovski till en fuxvalack ;) haha. men det finns ju tusen andra som han skulle passa fint i :D

Sen vet vi ju alla hur svårt det är att hålla i plånboken när man hittar något riktigt erbjudande!! Men i värsta fall får väl det också följa med hem då :P typ nån snygg tröja eller liknande som man fastnar för! :D

Kommentarer
hedda josefsson

yes de är det , ska du också dit? :D

2012-02-21 @ 17:37:20
URL: http://heddaaas.devote.se
josephine

Vilka dagar ska du dit ? :)

2012-02-24 @ 16:19:24
URL: http://josephinetjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON