Grammisgalan

God kväll på er!
Hoppas alla haft en bra Alla Hjärtans Dag :)
Min har sett ut som vilken annan dag som helst. Jobb, stallet och rida ;) ingen större skillnad mot de andra dagarna helt enkelt..
Tänkte däremot jag skulle ringa min fina Simon om en stund, och tala om lite extra för han hur mycket jag tycker om honom! Hihi :D

Imorgon ska jag till jobbet en sväng igen, därefter blir det en lugn dag! Tänkte börja dagen med en sväng på gymmet innan jag åker till jobbet.. Och sen funderar jag på att börja måla på lite nya bommar kanske.. Aa, vi får se helt enkelt! :)

Nu ska jag i alla fall göra mig i ordning för soffan, Grammisgalan börjar ju om en stund :D



Kommentarer
Michelle

sv: precis! Men nu är hon såld :O de hämtar henne i helgen :( Känns nästan som man bryter ihop totalt!

2012-02-15 @ 13:16:55
URL: http://miichelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON