Hoppträning

Nu har jag landat och gjort mig redo för lite kvällsuppdatering här på bloggen ;)

Har varit iväg på hoppträning med Lupol ikväll, årets första!
Kändes bra överlag. Mycket att jobba på, visserligen var det ganska svåra övningar idag, men skam den som ger sig! Jag vill att allt ska kännas perfekt och superenkelt, och dit är det en del jobb.. Men nu är det hela 4 veckor tills nästa gång, och då ska det bannemej vara stor skillnad från idag! Så nu blir det att tränatränaträna... :D
Men jag är ändå väldigt nöjd med Lupol. För han utvecklas fortfarande hela tiden, och om man jämför med hur vi gjorde sånna här övningar i höstas och med idag är det som dag och natt. Superstor förbättring vilket känns jättekul såklart!! :D

Aja, sluttjatat om det...

Imorgon väntar Dagens blogg här :D var jättelängesen jag körde det, så tänkte att det var dags nu igen! Så missa inte det! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON