Kvällsmat

Sådär, då har jag precis ätit kvällsmat, två toast och oboy. Det är fin kvällsmat det ;) haha
Kollade på gårdagens avsnitt av ponnyakuten samtidigt, och fy fasiken vad avundsjuk jag blev!! Jag vill väl också rida för Roffe?!?! Ååhhh :(
Jag önskar att jag också var ponnyryttare med en dum ponny så man åtminstone fick chansen att träna för de experterna, snacka om upplevelse!!

Aja, det är bara till att jobba på här hemma istället... :P



Var i alla fall iväg med Lupol i ridhuset innan och trimmade lite. Gick finfint!
Jag har verkligen börjat komma åt Lupol ännu mera nu, så bakbenen är nu ännu längre in under honom i varenda steg, och shit vilken mjölksyra han får! Superbra träning, men det gäller att känna efter mycket så han inte blir för trött..! Så just nu rider vi mycket intervaller typ eller vad man ska säga.. Rida kanske 5-10 min, sen skrittpaus. Vill inte ha en utsliten häst igen!
Skulle önska lite mer energi bara, men det kommer ju med tiden.. Ska bli kul att se hur han känns om 2 veckor, tror det kommer vara stor skillnad på honom då! :)


Nu ska jag i alla fall ge hästarna kvällsmat! Sen blir det läggdags för min del! ;) Vi hörs imon! Sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON