Laddar!

Sådär, då var allting fixat inför morgondagen, då årets första tävling går av stapeln :D

Känner mig jätteladdad, lite småpirrig som man brukar vara inför den första på året! Man vet liksom inte riktigt vad man kan förvänta sig, det kan ju i stort sett gå hur som helst! Men jag ska rida och satsa på felfritt :)

Har ni något såhär speciellt för er dagen innan eller under själva tävlingsdagen?

Jag själv blir väldigt fokuserad och pratar inte särskilt mycket på tävlingarna.. Har blivit bättre på det då mamma klagar på mig att jag blir otrevlig! haha. Och det kanske inte är så bra ;) men jag har mycket i tankarna och rider som bäst om jag är något stressad och förbannad!
Dagen innan ser jag till att ha allting i ordning och att sova bra natten innan.. Annars brukar jag inte göra något annat speciellt ;)


Jag och Kotten för några år sen, vinnartäcket på och rosetten i stöveln då det passade bäst för känsliga pojken ;)


Kommentarer
Linnea:)

Good luck my friend!! Hejaheja:D

2012-02-18 @ 21:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON