Smart häst!

Kom hem från jobbet alldeles nu, och gick då ut och skulle ge hästarna lunchhö då pappa som brukar ge dom det inte var hemma på lunch idag...
Men i alla fall, så ser jag att Eron inte har sitt täcke på sig. Nehe, tänker jag. Vad har han gjort nu? :P
Haha, så hämtar jag täcket som ligger i hagen och precis alla remmar sitter fastknäppta, så på nåt sätt har han krupit ur det! x) vet inte riktigt hur han har lyckats, men på nåt sätt har han det ;)
Tur för han att solen skiner och att han har lite päls på kroppen då det är 10 minus ute :P

Kommentarer
Linnea:)

haha Heja Eron!! :D

2012-02-02 @ 21:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON