11 januari 2012

Åhh, sitter här helt avkopplad efter en halvtimma i bastun! Så underbart skönt efter en den stressigaste dagen ever på jobbet, där jag dessutom brände mig på två fingrar... AAAjjj! Därefter åkte jag skridskor ;) haha, jag är kung!
Sedan bar det av till ridhuset med Lupol! Han var superfin, även att det bara var arbete i skritt och trav :) första "riktiga" ridpasset för oss bådas del, där jag även slog till med nedsittning hela ridpasset, så jag lär ha träningsvärk imon! Gött ;)
Nu ska kila iväg och jag mysa i soffan, och äta nybakta kanelbullar! :D

Kommentarer
Martina

Haha söt ju :) Du får skaffa dig en header och design nu henny ;)

2012-01-11 @ 22:20:56
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON