27 februari 2012

Oj, vilken dag det har varti idag. En riktigt bra dag om jag får säga det själv! ;)
Började dagen med att rida en mysig runda i skogen! Gick kanonfint ;)
Därefter åkte jag upp till Jönköping.. Försökte fixa en kompletering i en cad-uppgift, men lyckades inte särskilt bra.Men har i alla fall fixat så jag kan göra färdigt resten hemma, så man slipper åka dit.
Därefter hämtade jag upp Simon på stationen, och vi åkte och åt :D sen mot Charlies för att möta mamma, Emelie och 3 av våra sadlar som inte passar på hästarna längre... Så nu har vi en massa med oss hem för att testa istället. Ska rida lite i de imon så får vi se om de passar :)
Nu har vi precis käkat så nu ska jag mysa ner mig i soffan med Simon!! :D som jag har saknat honom!!
Vi hörs imon, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON