Dagens planer!

Hallo på er :)
Hoppas ni haft en bra dag hittills! Min första riktiga dag på jobbet har gått bra tycker jag. Allting har bara flutit på så det var skönt! :)

Nu hade jag egentligen tänkt att rida en sväng med Lupol i skogen, men det är stora maskiner precis vid våran väg som ska flisa en väldigt stor hög, haha hög låter fjuttigt men det är sjukt mycket i alla fall!, med massaved, och de håller på precis vid vägen så tror nog att Lupol får stanna hemma idag. 
Istället tänkte jag åka till gymmet och bränna lite fett och bygga muskler! ;)

Kommentarer
amanda månsson

sv: Tackar!! Det är fån vila :)

2012-01-10 @ 15:03:23
URL: http://amandaelvira.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON