Fika, telefonsamtal och pappersarbete...

Japp, så slutades min måndagkväll...

Har suttit med lite telefonsamtal, och har äntligen fixat allt tills träningarna i vår..
Så resten av kvällen har bestått av pappersarbete, tillsammans med fikat här bredvid mig, och jag hoppas att jag hinner göra färdigt allt antingen ikväll eller imorgon så tiderna till hoppträningen hinner komma upp på hemsidan så fort som möjligt!

Nu tänkte jag slappa lite framför TVn, eventuellt sitta här och jobba vilket inte känns lika lockande, tills debatten på tv4 ikväll med Helena Lundbäck, Jens Fredricsson och Lars Anrell ;) haha. kan bli kul att lyssna på!

Nehe, tillbaka till arbete...

Kommentarer
hedda josefsson

sv: jag vet, så hiiimla fin :)



känner mej skitdum nu men är erat ridhus färdigt?

har ingen koll (a :$

2012-01-23 @ 23:25:16
URL: http://heddaaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON