Gran Canaria

Tänkte jag skulle lägga upp några av alla bilder från Gran Canaria nu ;)
 
En bild från när vi precis kommit dit! Där har ni även utsikten från vårt hotell uppe på berget ;)

Det nya året infirade vi på en restaurang vid stranden!

Första dagen låg vi och stekte på stranden!
Vi gick på promenader ute på lite klippor! :)

Vi tog kvällsbilder vid havet :)

Vi gick till grannstaden Puerto Rico som var ganska mycket större än den stad, Amadores, som vi bodde i ;)

Vi bestämde oss för att gå längs med stranden hem från den andra staden Puerto Rico :) På bilden med Simon ser ni gångvägen som går längs med bergskanten eller vad man ska säga...

Jag badade i havet alla dagar och Simon badade en gång ;) haha
Vi åt ännu fler goda efterrätter ;)

Och drack en del goda drinkar med vääääldigt långa sugrör! haha
Vi läste böcker och tog kort på eftermiddagarna, vid den väldigt korta solnedgången... Tog typ en kvart, sen var solen borta!

 
Vi åkte på en stor välkänd marknad i Mogan, och skänkte några kronor till detta staty ;)

Och tog några andra bilder i det väldigt mysiga samhället Mogan!

Och så åkte vi båt :D

Jahopp, nu har ni allt fått se lite bilder, resten behåller vi för oss själva ;)
Vi hade i alla fall en toppenresa :D

Kommentarer
linnea:)

Åh ser helt underbart härligt ut!: )Ge mig sommar nu!!

2012-01-19 @ 19:50:23
Elisabeth

Fina ni!! Kram

2012-01-20 @ 12:52:03
Henny :)

Svar Linnea: Jaa, det var helt underbart! Ja, bort med snön och hit med solen ;)

Svar Elisabeth: Tack :D hoppas allt är bra med er!!

2012-01-23 @ 22:04:55
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON