Hoppat!

God kväller på er ;)
Har precis pratat med Hanna en stund, ska ju åka och hälsa på henne imon :D stannar där tills lördag så då kommer uppdateringen ligga på is här, men ni klarar er nog förhoppningsvis!
Var nere på ridskolan innan och hoppade Lupol och Cappe.. Lupol skötte väl sig.. Både han och jag kändes lite ringrostiga tycker jag, men fick några bra språng till slut :) men får bli att åka ner på söndag igen och rida mera lydnad över studs och småhinder! :)
Med Cappe gick det både bra och dåligt. Tycker jag red bra och hade en bra inverkan! Och han hoppade över den läskiga monster-vattenmattan på första försöket nästan!! Bra där :) men sen blev han ganska tjurig när han fick ta i lite grann, så då tog vi en lite längre paus och försökte på nytt, och då flöt det på som vanligt igen! :)
Imorgon ska jag upp tidigt så jag hinner mocka stallet innan jobbet :) åker till Hanna en timma efter jag slutar jobba, och då måste jag duscha och packa så tänkte att jag mockar på morgonen :)
Vi hörs väl nån gång under morgondagen, sov så gott med er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON