Jönköping, tur och retur!

Japp, då var man hemma ifrån Jönköping. Har varit där med syrran och lämnat tillbaka alla sadlar vi haft hemma och provat i helgen, kändes skönt att bli av med dom ;) haha.
Annars har jag inte gjort något särskilt idag... Jobbat, fixat pappersarbete, mockat stallet, och sedan vatt i Jönköping :)
Förresten, med tanke på min diss tidigare idag till grävaren.. Undrar om han smygläser mig blogg, för gissa vem som var här senare i eftermiddag? ;) haha.
Aja, imon väntar jobb och därefter en tur till min lilla tjej i Landsbro! :D sen blir det att rida Lupol!
Vi hörs imon :) Ha en fin kväll läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON