Kvällsöppet igår

Hahaha, asså vilka mer än jag kunde inte hålla sig för skratt när gårdagens debatt ägde rum mellan Jens Fredricsson och Helena Lundbäck, mot Lasse Anrell och nån hockeyspelare.
Snacka om utklassning!! Jens var KUNG!!! :D
Hockeyspelaren hade ju inte så mycket att komma med om man säger så, och blev ganska ägd ett flertalet gånger, även av Anrell :D
ne, jag kan inte sluta le åt det! det bara måste komma upp på internet så man får se det några gånger till! :D
Förresten, glöm inte kolla in här klockan 10 idag!!
Nu ska jag äta upp min frukost och sen dra till jobbet! Ha en fin dag :D

Kommentarer
Shuni

Så jäkla ägda :D tur dock att Lasse Anrell nu har märkt att ridsporten är så pass stor att dem även bör skriva osv om den i media! :)



hockeyspelaren, hmm.. totalt ägd haha!

2012-01-24 @ 09:48:55
URL: http://shuni.blogg.se/
Linnea:)

haha så jäkla bra :D kan inte sluta titta!! Heja Jens!!

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/kvallsoppet?title=kvallsoppet&videoid=2143688

2012-01-24 @ 10:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON