Morgon!

Morsning på er alla fans ;)
Nu sitter jag och väntar på systeryster. Vi ska rida ut en runda nu på morgonkvisten ;) är ledig idag då det var studiedag på skolan, och alla lärare var borta, så jag jobbade ikapp mina timmar de andra dagarna denna veckan, så jag är också ledig idag :D skönt!
Har ätit frukost nu och har lyssnat till katterna om jag var så elak och släpade ut efter att jag gav hästarna frukost ;) haha. jag är en hemsk människa! Men de är så himla uttråkade och har hur mycket överskottsenergi som helst när man är uppe i stallet, och då blir dom ju skitjobbiga. Så nu får de faktiskt vara ute nån timma, även att de fryser och jamar som två galningar hela tiden för att de vill komma in ;) haha.

Kommentarer
Linnea:)

haha dom är ju för söta!!:)

2012-01-27 @ 17:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON