Visste ni att?

Jag:
- älskar att sjunga och gör det gärna helst hela tiden!
- har en förkärlek till schabrak, och skor, åhh! Nu vill jag shoppa bara för det haha.
- gick ensam tjej i klassen på gymnasiet, och är så förbannat glad över det!
- ogillar fega människor som inte kan stå på sig. Stå för din åsikt och för vem du är, du kommer så mycket längre i livet då!
- önskar att jag någon gång i livet kommer kunna inspirera människor genom att föreläsa för andra i ämnen jag älskar.
- har lovat mig själv att bara göra saker jag verkligen vill till 100%, att lyssna på mitt inre i varje beslut. Livet är alldeles för kort för att slösa bort det på saker man inte gör helhjärtat.



Lupol...
- har ett stort märke på höften som han fick i sina yngre dar..
- köptes som 4 åring och var då 167cm hög, och är idag närmre 174cm..
- älskar att dricka rätt ur vattenslangen, och jagar den när man sköljer av honom! haha, sötplutten!
- hatar när man klappar honom i ansiktet, och vill aldrig att man myser med honom på det sättet...
- startade LA dressyr innan han startade LA hoppning.

Chicca...
- var helt galen att köra hem till oss och jag var minst sagt livrädd! haha. usch, det var ingen rolig resa!
- idag är runt 160 stor, och endast 1,5 år gammal... jag gissar på att lilla jag får ytterligare en stor häst! :(
- hatar att gå i lera framför allt annat. Fina tjejen ni vet ;)
- blir behandlad som min prinsessa. Mitt första egna sto ju, så jag tycker även hon har all rätt till att bli behandlad så ;)

Eron...
- var i stort sett omöjlig att leda in ifrån hagen när han kom. Han sprang rätt in som en galning, man hade inte en chans! Nu däremot börjar han skärpa till sig och kan både gå in först och sist ;)
- har idag blivit hängd på för första gången, och att han snart ska få upp en ryttare på ryggen ;) han ska bara veta vad som väntar!
- idag bara är 160-161cm hög, så han kommer inte bli en jättestor häst. Men han är väldigt fin, ni ska få se lite bättre bilder snart! ;)
- köpte vi endast på telefon. Så man kan minst sagt säga att vi köpte grisen i säcken, men än så länge är vi jättenöjda :)


Kommentarer
Line

tack, jo vi är jätte nöjda med den!

nej det är inte vi, vi har fixat fotona och sen vann vi i en designtävling. såå vi fick en jätte fin design! :)

2012-01-15 @ 20:53:30
URL: http://lineemelie.blogg.se/
Line

tack, jo vi är jätte nöjda med den!

nej det är inte vi, vi har fixat fotona och sen vann vi i en designtävling. såå vi fick en jätte fin design! :)

2012-01-15 @ 20:53:36
URL: http://lineemelie.blogg.se/
Emelie

oj, två "lineemelie" kommentarer, haha ;)

Dina hästar är jättefina, vad jag sett på bilder då ;) Tror Chicca kommer bli väldigt fin&duktig känner det på mig bara! :D åh, jag rider liten häst, det är faktiskt lite som att rida ponny, fast ändå inte :)

2012-01-15 @ 21:02:51
URL: http://lineemelie.blogg.se/
Sofie Brorsson

Jag vill se fler bilder på lille Eron och så vill jag veta ALLT om er semester, både i ord och bilder :)

2012-01-15 @ 21:40:54
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON