Hemma från tävling!

Hej på er!
 
Dagens tävling har gått kanon, Waterloo har skött sig sååå bra!! :D
 
I första klassen fick vi ett stopp på 2a hindret... Ett typiskt stopp av Waterloo, lite tittig men mest testing! Resten av banan gick däremot felfritt, fast med lite tidsfel då som ni kanske förstår...
Men hade bestämt mig redan från början att jag skulle gå in och göra en skolrunda... Skola honom när han fick sina "sken-attackar", rätta galoppen och rida bra vägar... Så blev även ritten! ;)
 
 
I andra klassen däremot var han felfri!! :D jättekul verkligen!
Även om kändes lite trött nu, han är inte riktigt tillräckligt stark ännu och sen var det så himla varmt med! Men han fixade det bra!! 
 
 
 
Alicia har varit med och tagit en massa fina bilder som ni kommer få se här sen när jag har fått dom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON