Kallt!

Usch, nu kom jag in ifrån stallet... Med stelfrusna och kritvita fingrar och tår, och det är den 17 juli?!?
 
Sommaren snälla, det är dags att komma hit NU!
 
 
Jag har liksom gått runt i fleece och jacka hela dagen, nästan bud på mössa... (Ja, jag är en väldigt lättfrusen människa, som dessutom påverkas humörmässigt väldigt mycket av vädret! Jag vill bara gå och gräva ner mig någon stans och aldrig mer komma upp igen!)
 
Men men , man ska inte gnälla... Det vänder nog snart ;) host
 
 
Aja, dagen har varit fullsmäckad! Först jobb, därefter till första stället och rida en häst, vidare till andra där en annan häst väntade, och sedan hem för att rida den tredje. Därefter höll jag i en lektion, och nu sent ikväll har jag varit ute på en skrittrunda med Lupol! Perfekt avslut på denna dag!
 
Nu väntar duschen sedan sängen... Blir inte att man hinner med mycket mera sånna här dagar!

Kommentarer
Emelie

Oja! Håller med, sommar nu!!! Blir också sur och orkar inte göra någonting vill bara sova bort dagarna föralltid. Snart kommer väl snön också..

2012-07-19 @ 22:36:38
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON