Ponnytävling

Imorgon ska jag och Waterloo göra debut på tävlingsbanan...
Och jag måste erkänna att det är med skräckblandad förtjusning som jag åker på ponnytävling!! haha
 
Usch, jag kommer hata alla små barn som inte kan rida, som skriker åt sina föräldrar, drar i sina ponnysar och som rider över alla andra...
Aja, får väl försöka överleva!
 
 
Över Waterloo har jag inte direkt några stora förväntningar... Han är inne i sin värsta "test-period" nu än någonsin... Skenar, sparkar, springer åt sidan... Ja, han gör allt för att slippa göra det han ska! ;)
Jag är i alla fall nöjd så länge han inte skenar någonting, och om vi kommer över några hinder åtminstone!! Men ett steg i taget, skenandet måste bort först.. Försvinner det så kommer han börja hoppa ordentligt sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON