Söndag

God kväll på er!
 
Kom in ifrån stallet för en stund sen.. Har varit uppe och mockat en sista gång hos Lupol för denna dag... Samt gett dem sin kvällsmat och fyllt på vatten! Så nu är de redo för natten...
 
Tidigare ikväll var jag ute och red Waterloo i skogen, han var ganska pigg men skötte sig bra ändå! Jobbade på JÄTTEbra i alla våra backar, både uppför och nedför! Bra där =)
 
 
Får nog ta och göra något åt den där manen när jag kommer hem ifrån Falsterbo, då borde halva manen som är stubb vuxit ut lite till, så man kan fläta ner den åt ena sidan igen...
 
 
Aja, nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon ringer klockan på halv sex igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON