1 juni...

Japp, idag är det 1a juni och nu är hästarna på bete, det blåser och regnar ute och temperaturen ligger på 6 grader...
Ja, men då är väl allt i sin vanliga ordning när den svenska sommaren drar igång ;) haha



Nu ikväll har det i alla fall kommit hit 2 nya hästar. En ponny för försäljning och en häst som ska vara inhyrd här över sommaren och gå på bete! Trevligt med lite nya hästar och människor på gården! :D

Jag själv har precis duschat och käkat kvällsmat... Är sjukt trött så tänkte faktiskt gå och lägga mig strax, börjar jobba klockan 6:45 imorgon... Känns sådär på en lördag faktiskt!! Men men, det är ju pengar i alla fall!


Vi hörs imorgon efter det, ha en bra helg!

Kommentarer
Caroline - http://ponnitjejens.blogg.se/

Sv: Vad bra!

Det är bara bra med mig :)

2012-06-01 @ 21:14:35
URL: http://ponnitjejens.blogg.se/
Amanda

Jag har aldrig varit dar, far kolla lite bilder ;)



Ja, men du har val lite fullt upp i Sverige ocksa antar jag? ehe

2012-06-02 @ 09:20:02
URL: http://lifeofshowjumping.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON