arg...

Jag vet inte om det är hippoteket, Dhl eller citykiosken i Bodafors som jag är mest förbannad på!!!
 
 
För några veckor sedan beställde jag en tröja från hippoteket... Och de har transportavtal med Dhl, men eftersom de inte har något avlämningsställe här i Sävsjö längre så bad jag de skicka med posten... Men nej, de skulle skicka med Dhl...
 
Jaha, några dagar senare får jag ett sms där det står att jag har ett paket att hämta ut i Bodafors. Dagen efter åker jag dit, och då finns inte mitt paket där. Dhl har glömt att lämna av det, utan endast lämnat en avi som han i kiosken har stämlpat in (och såklart antagit att Dhl har lämnat av paketet). Men nej, jag fick åka därifrån utan paket...
 
 
Idag har de fortfarande inte hittat mitt paket.. Kundtjänsten hos Dhl är sådär lagom bra tills jag anger bokningsnumret, då lägger de på!!! haha, vafan! vilka fegisar, stå för att ni har slarvat bort mitt paket och gör något åt saken istället för att gömma er från problemet...
 
Hippoteket har kontaktat Dhl att mitt paket är försvunnet, men sedan har de inte hört av sig nåt mer...
 
Och stackars killen på citykiosken i Bodafors, som jag blev så arg på när han konstaterade att mitt paket var borta, han har gjort sitt genom att anmäla att paket är försvunnet...
 
 
Aja, hoppas de hittar det snart. Jag vill ha mitt paket! Och jag tänker inte betala nåt för det!

Kommentarer
Sofie

Hippoteket är en bra affär om man handlar på plats, men man ska ALDRIG beställa något eller be dem ta hem något.
För ett par år sedan skulle jag köpa ett bett därifrån. Efter att ha pratat med personalen och fått med mig ett bett hem, så kommer jag hem och ser att jag har fått ett bett i fel storlek... Jippi. Åkte iaf tillbaka och sa att det blivit fel, då sa de att de skulle beställa hem rätt bett och att det skulle ta två veckor. Efter två veckor åkte jag tillbaka, då var bettet inte ens beställt. Så det skulle ta ytterligare två veckor. Efter ytterligare två veckor åkte jag tillbaka, då var bettet beställt dagen innan jag kommit dit. Då sa de att de skulle ringa när bettet kom. 6 veckor gick och ingen hörde av sig. Då blev jag förbannad och åkte tillbaka till affären och krävde tillbaka mina pengar. Beställde sedan bettet på internet på en sida där bettet var billigare och 5 dagar senare kom det.
Så inte bästa servicen på hippoteket inte....

2012-06-30 @ 11:45:15
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON