Hästdag...

Sitter här och försöker behålla lugnet just nu...
Jag försöker självlära mig det förbannade programmet equipe som jag inte fattar ett skit utav, det går åt skogen rent ut sagt! Blir så trött och irriterad, slår någon hårt snart ;) haha
 
 
Har i alla fall tillbringat hela min eftermiddag i stallet... Slutade jobbet vid 13:45, och vid 14 skulle hovslagaren vara här så då var det stressigt (!!) ett tag. Men det gick fint! 
 
Därefter red jag ponnyhästen vilket gick väldigt bra idag, mycket lugnare än igår så det var skönt!
 
 
 
Nu ska jag försöka fortsätta med det förbannade equipe, vi får väl se hur det går......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON