Hemma och inne från stallet!

Sådär, då var jag inne i huset efter denna dagen! =)


Dagens tävling har varit med blandade resultat, men i alla fall bättre än förra helgens klass!
I 110 fick ett stopp på vattnet... Ååh, jag blir bara så trött på denna förbannade häst! När ska han faktiskt förstå att man ska hoppa över det!? vi har verkligen fått ett sånt rejält bakslag på vattenhindrena.. hela förra året hoppade han det som ingenting, och nu är vi verkligen tillbaka på ruta 1 igen...

Aja, i 120 kändes han i alla fall bättre... Fick ett stopp på hinder nummer 5 för att jag red alldeles för gräsligt rent ut sagt.. Sen ett stopp på jokerhindret och då var vi uteslutna, men annars var det en väldigt bra runda som jag ändå är nöjd med! Och vi kom över vattnet med lite all möjlig hjälp!! haha.


Men imorgon tar vi nya tag! 110 och 120 blir det imorgon igen, jag är revanschsugen!!


Till slut vill jag tacka till Alicia som stod ut hela dagen på tävlingen idag, och tusen tack för så himla fina knoppar!! :D hon har även tagit lite kort som jag hoppas ni snart ska få se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON