Stöd!

Läste på Martinas blogg, (som är en vän till mig även om vi inte direkt umgås, men vi tränar och tävlar ihop), att det är någon som kommenterat anonymt och väldigt elaka saker om hennes ridning...
Jag vill bara markera att detta är INTE okej!!!
Visst, konstruktig kritik, feedback och kanske en "bättre" lösning på ett problem... Men inte elaka saker rätt ut!!!
 
 
Om det är just DU som har gjort det, ber jag dig sluta läsa min blogg... Här vill jag inte ha dig!
 
Skriv och be om ursäkt istället, du sårar folk...
 
 
Och till dig Martina, jag tycker du är jätteduktig och du har gjort ett jättebra jobb med Zeo!!!
 

Kommentarer
Martina

Åh tack henny!<3 borde finnas fler som du, äkta och ärliga människor :) blev verkligen glad och peppad av detta inlägget! KRAM!

2012-06-30 @ 21:31:20
URL: http://Retardriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON