Dagens planer...

... gick väl kanske inte riktigt som planerat ;) haha.


Dagen började som tänkt, jobb och lite extra jobb!
Därefter var jag ute på en tur i skogen på min fina prins! =) Duktig kille med mycket spring i benen, men fin är han!


Sen tog planerna slut ;) åkte istället ut till Chicca! Borstade och mös ett tag med henne, hon skötte sig jättebra! :) var inne alldeles själv också, gick ifrån sin flock så fint så! Skönt att det funkar så bra :D


Därefter var jag och mamma ute och åkte lite, kollade bland annat på träningshoppning i ett ridhus en bit härifrån, så vi kom hem alldeles nyss..
Så nu sitter jag här, alldeles stenfrusen ;) haha. tänkte hoppa in i duschen nu och tina upp lite! :D vi hörs sen!

Kommentarer
Jenny

allt blir inte alltid som planerat;)

2012-03-07 @ 20:54:08
URL: http://jedressage.blogg.se/
Elin

sv: Haha tack :D

2012-03-07 @ 21:08:15
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Martina

Sv; tränade för Frida Andersson :)



Vart kollade du på träningar nånstans? :D

2012-03-08 @ 07:13:53
URL: http://Shuni.blogg.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON