Fråga!

Har fått lite frågor angående Chicca...
Varför hon inte står hemma hos oss? Om vi inte äger henne helt och så vidare..

Så tänkte ta och styra upp läget lite ;) 


Chicca är helt våran häst som jag och mamma äger tillsammans!
Men då vi inte har någon jämngammal lekkompis till henne, och heller inte har några lämpliga hagar för unghästar här hemma har vi valt att ha henne hos några andra där hon går på lösdrift tillsammans med 3 andra unghästar! :)


Tycker det funkar jättebra! Chicca verkar trivas som fisken i vattnet och dom som hon står hos är verkligen jättesnälla och trevliga :D




Chicca och hennes best friend i somras! Söta dom är =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON