Hästar som sysselsättning

Tur man har häst, så slipper man fundera på vad man ska göra om dagarna! ;)


Igår var jag i stallet hela kvällen... Först var vi och red, Lupol kändes JÄTTEfin, även att min ridning inte var hundra hela tiden....

Därefter satte jag mig och smörjde hela kvällen.... Har en sadel som ska iväg imorgon, så jag satt och smörjde den noggrannare än någonsin!! Satt med en tandpetare och pillade i varenda söm, tog evigheter! Men fin, det blev den :D


Ikväll blir en lika hästig kväll den... Ska iväg på träning med Cappe ikväll!

Lupol får stanna hemma idag... Han ska tävla på söndag och gick väldigt mycket hoppning förra veckan, så det är mest finlir som gäller dessa dagar över bommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON