Myskväll

God kväll bloggen! ;)

Ikväll väntar myskväll med mammsen! Trevligt :) pappa är iväg, och jag och mamma ska ner till ridklubben imorgon hela förmiddagen så det ska bli skönt att bara slappa ikväll med en påse med godis!

Det är träningshoppning på klubben imorgon, och jag ska vara med på Cappe. Har dock bett om att få starta sist och endast hoppa bomhinder på 60cm, då det är på det stadiet vi befinner oss i idag.
Tyvärr är han lite knäpp av sig. Sparkar bockut, slänger sig för andra hästar, kastar sig åt alla håll och kanter... Så var inte jättesugen på att rida bland ponnyerna, därav att vi startar sist istället så slipper vi skada någon :)

Ska försöka fixa att någon filmar, så håll tummarna att ni också får se den!


Annars ses vi imon på ridklubben gott folk! =) och ni andra får ha en väldigt trevlig lördag helt enkelt ;) haha. Vi hörs imon någon gång! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON