Statistik-mönster

Jag tycker det är lite komiskt med min statistik! ;)

Ända sedan jag startade upp min blogg igen efter bloggpausen så är min statistik alltid jättedålig på helgerna, sen på måndag säger det bara PANG igen och så håller det i sig tills torsdag!
Det måste ju innebära att både min uppdatering och mina läsare har annat för sig på helgerna än att sitta framför datorn! ;)

Bra det, jag gillar att ni har ett liv och gör roliga saker på helgerna! :D




Bjuder på en bild från en av de roligaste kvällarna i mitt liv, BALEN! :)
Emma, Linnea och jag, sen är Tommi med på ett hörn också ;) En oförglömlig kväll minst sagt!!


Aja, nu ska jag ut och mocka och fixa i ordning stallet! För vid fem bär det av mot Linnea och Jönköping, då vi ska på clinic där ikväll! Först blir det förhoppningsvis en massa tips och inspiration ifrån Angelica Augustsson och Douglas Lindelöw, därefter är det hingstvisning från VDL! Det kan ju bara inte misslyckas :)

Kommentarer
linnea

See ya:D

2012-03-19 @ 16:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON