Träns

Sitter och kollar på träns...


Är sugen på ett nytt med remontgrimma, eftersom det jag har idag är ihopplockat där jag endast köpt nosgrimman och bytt ut på ett gammalt träns.. Men den nosgrimman är sönder så är sugen på att köpa ett helt, nytt och komplett träns! :D


Då undrar jag vad ni har för erfarenheter av Charlies egna träns, i kvaliten och det...?
Jag har fastnat för detta



men vill ju förstås känna och klämma lite på det först!! :)


Annars är ju treadstones träns så himla fina!! Men jag vill ha en nosgrimma utan mönstersöm...

Är det någon som har nåt annat tips annars? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON